Az Appon aCall betegirányító és ügyfélirányító rendszer egy hatékony és rugalmas sorszámkezelő megoldás, mely korszerű technológiával segíti az ügyfélszolgálatok és recepciók hatékony működését. Az alkalmazás átfogó funkcionalitást nyújt a ügyfélszolgálatok optimalizálásához és a várakozási idő csökkentéséhez. Az intuitív felhasználói felület és a céges vállalatirányítási rendszerekbe integrálhatóság lehetővé teszi a könnyű kezelést mind az ügyfelek, mind az intézmény dolgozói számára. A szoftver testreszabható és skálázható, így alkalmazkodik az egyes ügyfélszolgálatok és recepciók specifikus igényeihez és méretéhez. Emellett a rendszer statisztikai elemzéseket is kínál, amelyek segítik a vállalkozás vezetőit az optimális döntések meghozatalában és a folyamatos fejlesztésben. Összességében az aCall sorszámkezelő rendszer egy megbízható és innovatív megoldás, amely hozzájárul a vállalkozása szolgáltatásainak minőségének javításához és ügyfelei elégedettségének növeléséhez.
A sorszámkezelő rendszer távmenedzsment funkciói lehetővé teszik a rendszer könnyű kezelését és frissítését távolról, így nincs szükség helyszíni jelenlétre a karbantartáshoz. Emellett alacsony erőforrásigénye révén hatékonyan működik még kisebb infrastruktúrával is, minimalizálva a költségeket és optimalizálva a teljesítményt.
Sorszámkezelőnk legfőbb előnyei:
-
Felhasználóbarát, könnyű kezelhetőség
-
Egyszerű, mégis hatékony adminisztráció
-
Statisztikák a sorszámokról és behívásokról
-
Integrálhatóság vállalatirányítási rendszerekbe
-
Meglévő kész integrációk saját és partnereink szoftveres megoldásaiba (Appon ERP, aaCRM, Healzz)
-
Rendszeres frissítések
-
Felhasználói tevékenység loggolása
-
Optimalizált kódnak köszönhetően minimális erőforrás igény
-
Több kijelző, több sorszámkérő és több blokknyomtató támogatása
-
Egyedi videók és képek valamint kampány kezelés programozói beavatkozás nélkül